Sk06 susam böceğine benziyor.Bir kaç yıl önce odamda çıktı bundan huylandım bütün odayı komple boşalttım sirkeli lavantalı suyla sildim ama hala bir yerlerden çıkıyordu ve ısırınca çok kötü oluyor.Nefret ederim bu böcekten en son eşimin aldığı kuruttuğum çiçekten çoğaldığını farkettim.Sonra hepsini çöpe attım en son ilaçlama yapıldı o şekilde kurtulduk ☹️