Ozzge31 Herkese merhaba 10 aylık bebeğim var ve 6 haftalık hamileyim, memeyi bıraktırmamı söylüyor herkes benim gibi olan var mı sizler ne yaptınız?
Melson20 Ozzge31 Birakmaniza gerek yok, dusuk riski olmadigi surece istediginiz kadar emzirebilirsiniz. Internette arastirabilirsin
Elfve Ben 16 hafta emzirdim sonra sıkıldım kızım küçüktü zorlandım kendi isteğimle bıraktım. Herkes karşı çıktı hemen bırak diye kimseyi dinlemedim doktor emzirebilirsin dedi hiçbir sorun yaşamadım bence dayanabildiğin kadar dayan
Ozzge31 Elfve Ben emzirmek istiyorum ama işte etrafımdakiler sütün yaramaz içeriği değişir falan filan kafamı karıştırdılar
Melson20 Ozzge31 dusuk riski mi var? Yoksa birakma 😅 bebegin dana cok kucuk Benim kizim 13 aylik hamileyim ben bile birakmiyorum yani 10 aylikken hayatta birakmazdim
yarencaliskan Ozzge31 benimki 21 aylıktı canım zaten yeterince emmişti ama aşırı memeye düşkündü aşırı zor olmuştu ama o bir ay emzirirken iştahı falan kesilmişti sütten dolayı mı bilmiyorum kesince düzelmişti
Melson20 Ozzge31 Boyle bir sey yok, Turklerin uydurdugu hurafeler. Bi sure sonra tadi degisebilir oda bebegine bagli icip icmemesi. Bazi bebekler kendiliginden emmeyi birakiyor. Yada bi sure sonra sutun azalabilir.
Elfve Ozzge31 herkes doktordan iyi biliyor zaten. Annem dahil herkes kes dedi kesinlikle dinlemedim kızım 1 yaşındaydı çünkü sizin daha da küçük. Sağlık ocağında kan verdim değerlerim iyiydi zaten vitamin de kullandım hiçbir sorun olmuyor sadece hamilelik zaten zor ikisi kolay olmuyor ama imkansız değil
Ozzge31 Snmlsn kadın doğumcum hemen kes dedi çocuk doktoru 6 aylık olana kadar emzirebilirsin dedi kafam karışık 🤔