İbb yeni doğan desteği alan var mı aranızda? Sadece ihtiyaç sahiplerine mi veriliyor bu yardım? Anket gibi sitesinden form doldurmaya yönlendiriyor sorularsa ev sizin mi, kira mı, hane geliri nedir gibi sorular. Sadece ihtiyaç sahipleri mi faydalanıyor acaba yoksa geliri belli seviyenin üzerinde olanlarda alabiliyor mu bu yardımı ?