Herkesin hissettiği farklı oluyor , doğum sancısı oladabilir olmayadabilir. Anlamanın tek yolu sabırla düzene girmesini beklemek. Eğer dinlenince uzaninca vs geçiyorsa yalinci sancıdir. Fakat dinlenmenize rağmen geçmez ve cogalirsa beş dakika ya düşerse hafif veya şiddetli olması farketmez doğum sancısı demektir 🤗