Mne001 Şuan 38+3 oldum duyduğum kadarıyla birşey merak edip soracam yada duyan yaptıran varmı bu haftalarda ağrısı olup açılması olmayıp kendi isteğiyle doktora söyleyip suni sancı alıp doğum yapan varmı aranızda
Klbk25 Mne001 ben 40 +5 de hiç bir belirti yoktu ne sancı ne Nisan ne su hiç biri bebeğin suyu az diye başlattılar ölümden döndüm resmen o kadar pişmanım ki keşke sezeryan olsaydım özele gidip zorla dogurttular resmen travmam oldu
Tatar59 Mne001 bu haftalarda bir sikintin yoksa suni sancı vermez doktorlar. Bekler yani ne gerek var belki bir gün sonra kendi sancin yada suyun vs gelecek
Mne001 Ervan Sen galiba bnim acelem olduğunu düşündün iyi oku bnce yazdığımı sadece hani burda herkez herseyi soruyor benimde en doğal hakkım sormak illa birşey sorunca kendimiz için sormuş olmuyoruz canim benim herkez bilgileniyor hem 😉
Mne001 Ervan Neden rahatsız oldun acaba kız miz sizi tanimam ben özgür bir bireyim istediğimi sorarım rahatsız olduysa cevap vermekle kendini hükümlü hissetme derim tavsiye 😉
GulserenKY Eger bi sebep yoksa suni sancı vermek için 40. Haftayı bekliyorlar. Bebek kendiliğinden gelmezse. Su fazlalığı ya da sezeryan gerektirecek bir durum yoksa suni sancı verilip normal doğum denenir.