ecembugra53 Suzan11 bana da verdiler ben cektim fitil ve suni sancı ama beveğimin suyu bitmişti son anda sezeryan oldum sutu bitmeseydi bormal doğuracaktım nasip olmadı🤷♀️
Mervem_123 Suzan11 ben canım nişan geldi gittim açılma vardı altanda fitil verdi sancı sıklaştı sonra doğuma aldı doktorum ama tabi ben sabah 6 da gittim 2 kadar sancı çektim 2:30 da doğurdum
Suzan11 Benim tansiyonum yükseldiği için ilaçla baslaticaz dediler 37. Veya 38. Haftada hiç bı belirti bişey yok henüz