Bahar03_ rica ederim canım ağız tadıyla yeyin inşallah, bende çok araştırdım yine nurdan bı arkadaş onermisti o da iki kere yaptırmış hatta güvenle sipariş verebilirsin, yanına da rebuldan veya güzel şişesi olan bı uerden kolanya koyarız bitti gitti🌼