Merhaba kızlar. 37+2 haftalık hamileyim. Bebiş kanalda, 1 cm de açıklık var. Göbeğimin üst kısmı zaten hafifledi onu anlayabiliyorum ama sanki alt kısmı da boşalmış gibi hissediyorum korkuyorum. Hamilelikte suyumuz gelmiş olsa fark etmesek falan bir şey olur mu merak ediyorum.