Ben de tam 6+0da gittim 5+4teykenki hcg değerim 1945ti en son. Kese göründü güzel de yerleşmiş şekli de düzgün ama geç döllenme gibi 4 haftalık henüz dedi 8.7 mm ölçtü keseyi. İnternette çok fazla boş gebelik yazıları okudum canım sıkıldı benim de ama hcg de artmaya devam ediyo. Gerçi boş gebelikte de artıyomuş. Ben de haftaya tekrar gidicem. Geç döllenme olma ihtimalim de var benim ovülasyonum düzenli değil çünkü önceki gebeliğimde de erken döllenmişti mesela ovülasyon dönemi ilişkim olmamıştı. İçimi ferah tutmaya çalışıyorum inşallah gittiğimde bebişi de görürüz. Senin de öyle olabilir. Bebek görünene kadar boş gebelik olma ihtimali her gebelikte var ama 8. Haftaya kadar beklemeyi öneriyo herkes.