zeyenp5524 Dogumum az cok sancı nasıl olur biliyorum hastaneden geldm acıklık war ama önemli degil 3. Hamılelıgın normal dediler nst de sancı cıkmadı idrar yolunda enfeksiyon wardır bol su iç dediler dalga gecer gibi ben neyın sancısını cekiyorum 😭😭😭 warmı benım gibi olan belden kasıklarıma sancı wuruyo