Bugün kabızlık sorunu ile doktora gittim bana idrar yolu enfeksiyonu için urocare de verdi ama ama kullansam mı bilmiyorum çünkü idrar yolu enfeksiyonu gibi bir şikayetim yoktu. Ama önlem amaçlı vermiş olabilir mi acaba . Bir de ben kan sulandırıcı kullanıyorum. Yani bu ilacın bir yan etkisi olmaz değil mi