Kızlar 1 hafta önce doktora gittim ikili test sonucumu almak için çok şükür bişey çıkmadı normalde 15+3 çıkması gerekiyor du ama ultrasonda 15+6 çıktı cinsiyetini de kız dedi
Bebeğin pozisyonu biraz farklıydı poposu aşağıdaydı bacak arasını gördük çıkıntı yok dedi baya bir baktı popsunun oralara baktı düz bebek kız dedi şuan ismini bile buldum🥹 değişmez değil mi