Ben 5 haftalıkken öğrendim keseyide gördük 6 haftalık gittiğimde bebek yoktu ama yolk vardı 8. Haftada kalp atışlarıyla birlikte bebişimi gördüm sakın korkmayın ben çok korkmuştum acaba boş gebelik mi diye meğer ilk bebeği besleyecek olan yolk oluşurmuş korkmayın Allahın izniyle bebeğide görüceksiniz kalp atışlarınıda duyucaksınız daha çok minik bebişiniz annesi ☺️💖✨