Güzel anneler iyi akşamlar hepinize💕 Ben 33+4hamileyim ama bu hafta inanılmaz ağrılarım oluyor. Gece uykum yok desem yeridir. Ne tarafa dönersem döneyim ağrıdan uyuyamıyorum. Gün içinde de bacaklarımda sırtımda ağrılar oluyor. Bebek doğum kanalına yerleşmiş demişti geçen hafta doktorum, süreçte herhangi bir sıkıntı yok, bebek hareketleri de iyi çok şükür ama artık çok zorlanıyorum. Bunları yaşayan var mı, varsa çözümü var mı veya neden oluyordur fikri bilgisi olan varsa bana tavsiye verirse çok sevinirim