Mavi_rella hamileliğinde en az 10 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirip antibiyotik kullanan biri olarak yorum yapıyorum bu şikayetlerle acile gittigimde idrar yolu enfeksiyonu veya kandaki crp enfeksiyon degeri yüksek çıkıyodu serum takıyolar cnkü adet sancısına benzeyen sancıyı çok önemsiyolar kadın doğum acili sonra tahlil sonucuna gore varsa antibiyotik veriyolar doktorun yoğunluğundan önemsemeyip tahlil istememiş olabilir ama sen acile git bu sikayetlerini belirt serum takarlar ve tahlil yaparlar acilde tahlil 1 saatte cıkıyo cabucak sonuç alıp ilaç yazarlar sende allah korusun kötü bi durum yaşamamış olursun