Gule1- rumeysa6161 hayırlı olsun. Haftanız ve bebeğin kilosu kaç acaba? Bana bişey denmedi doktorumun muayenehanesi var orda da nst çekimi yapıyor mu bilmiyorum
KbrShn53 37 haftalık olduk kızlarımın biri 2500 diğeri 2350 🥹 perşembe sabah kavuşuyoruz Allah ın izniyle 🤗
Gule1- KbrShn53 MaşaAllah hayırlı olsun. Bizim 29. Haftalıkken biri 1289 diğeri 1245 gr dı. Sizin o haftalarda kaçardı hatırlıyor musunuz? Bir de siz kaç kilo aldınız?
KbrShn53 Gule1- 02.11.23 te doğum yaptım bebeklerimin biri 2750 diğeri 2500 doğdu çok şükür küveze girmedik. Ben 24 kilo aldım bu süreçte
filizgol 30 haftada biri 1700 biri 1800 kg olmuştu ben 7 kilo aldım şimdi 32 haftalığız haftaya gideceğim bende merakla bekliyorum 😍
Gule1- filizgol ay ben de 8-8.5 kilo aldım sanırım acaba benimkiler kaç oldu haftaya gideceğim ben de inşaAllah
rabiaozcans Gule1- 31+5 te 2 kg çıktı, kız bebeğimiz. ama tabi aşağısıda olabilir yukarısıda bilemiyorum. ultrason net sonuç vermiyor neticede😊 kendim ise 9 kilo aldım🙏