Bende burada bekleyeyim, 4 gündür balgamlı öksürüğüm var ne yazık ki geçmedi bir türlü.
Ihlamur içtim günde 1er fincan ama bana mısın demedi.
Boğaz ağrısı içinde boğazıma tülbent sarıp yattım. Sabaha boğaz ağrısı kalmamıştı.
Öksürük içinde sırtıma atlet, bez gibi birşey koyuyorum hafifletiyor öksürüğü ama tamamen kesmedi