yesildeniz Selam arkadaşlar,izmir egepol hastahanesinde önerebileceğiniz doktor var mıdır? Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler ☺️
Mervebgnaydn yesildeniz merhaba doktor onur umut yücele gidiyorum 15.haftamdayım. 5 doktor gezdim . Gerçekten çok memnunum. Tavsiye ederim :)
Snmlsn yesildeniz ben Cemil Kaymaza gidiyorum. 4 yıldan beri doktorum. Ameliyatlarımı o yaptı daha önce. Şimdi doğumumu da yaptıracak inşallah. Yurt dışında yaşamama rağmen her mesajıma cevap verdi. Uzaktan da olsa hep yardımcı oldu. Şimdi doğum için Türkiyeye geldim espirili biraz hiperaktif. İnsanı telaşlandırmıyor ama çok umursamaz da değil.
BirVeraAnnesi35 yesildeniz hiç tartışmasız Bülent bey derimm ilk doğumumu onda yapmıştım inanılmaz tecrübeli bi dr
Shr35 yesildeniz egepolun eski çalışanı olarak söyleyebilirim ki Bülent bey Gökalp bey Cem büyüktosun iyi doktorlar. Kadın doğum servis ekibi ebeleride deneyimli. Memnun kalacağınıza eminim :)
yesildeniz Mervebgnaydn teşekkür ederim. Bizde aynı hastahanede şükran hanıma şimdi randevu aldık. Onu biliyor musunuz?
yesildeniz Mervebgnaydn Merve hanım peki sizin doktorunuz detaylı ultrason yaptı mı ya da konuştunuz mu bu konuyu hiç? Varmıymış egepolde ?
Mervebgnaydn yesildeniz bana detaylı ultrason yapılmadı. İkili tarama testi yaptırdım geçen haftalarda
yesildeniz Snmlsn peki sizin doktorunuz detaylı ultrason yaptı mı ya da konuştunuz mu bu konuyu hiç? Varmıymış egepolde ?
yesildeniz Mervebgnaydn normalde 16. Hafta da mutlaka her doktor yapıyor hiç konuşmadınız mı bu konuyı peki?