Selam kızlar bugün kontrolüm vardı gittim . 33+5 haftalığım . Herşey yolunda çok şükür . Ama doktor bebeğin kafası büyük iri bebek dedi . Yani kilosu çok iri değil 2400 gram . Ama kafası 37 hafta ile bacak boyu da 35 hafta ile uyumluymus . Eğer böyle büyümeye devam ederse riske alamam kanala sıkışabilir kafası dedi . Hiç kafası önden gidip normal doğuran var mı aranızda . Yada böyle olması erken doğumu tetikler mi ?