Kızlar 36 haftalığım doğuma bisey kalmadı 15 Kasım insallah sezeryan ama 2 gündür bebeğim karnım da bir yerde toplanıyor sonra gevşiyor toplanırken bana ağrı vuruyor gevseyince rahatlıyorum makatim ağrıyor basi veriyor sanırım oraya kızlar bilgisi olan var mı yaşayan bu durumu lütfen ??