Zeynomomy Iyi akşamlar kızlar kürtaj sonrasi 8 ay geçmesine rağmen gebelik oluşmadı. Kan tahlili sonuçlarım çıktı anlayanlar varsa yorum yapar misiniz acaba simdiden teşekkürler Tsh= 1.65 Fsh= 7.79 Lh=9.04 E2 estradiol= 58.9 prolaktin= 27.5