Bnde 33 haftalık hamileyim göremiyorum nasl yapcam bilmiyorum doktor 3 hafta snra yıne gel dedi. O zmn 36 haftalık oluyoruz nasl yapcam bilmiyorum… Bel altı muayenesi yapar belki krem kullanmayı düşünüyorum.. dogurana kadr siz nasl yapıyosunz…. kuaförede gitmek istemiyorum….