Selam arkadaslar :)
Bugun çatı muayenesine girdim normal doğuma uygun olmadıgını söyledi doktorum, yarın sabah sezaryene alacak beni 38+1 haftalık oluyor. İlk bebeğim biraz heyecan, biraz korku var üzerimde:) Doğumdan sonra süreci anlatacağım merak edilenleri cevaplayacağım. Dualarınızı eksik etmeyin 🫶🙏