28 haftalık hamıleyım bu aradalar hırsey oluyor bana mantar vardı fıtıl kullandım ıdrar yolu enfeksiyonu hıc gecmıyor zaten o ayrı mesela ama cınsel ılıskıden sonra vajınam içi sişiiyor sonrasında açıyor tuhaf oldu noldu anlamadım ınanın içi kıpkırmızı oluyor şanlı kapanıyormuş gıbı nasıl anlatsam bılemedım