Abikardes12 bende aynıyım daha önce düşüğüm olduğu için hep temkinli tedbirli hareket etmeye çalışıyorum ama doktorum bana bir önceki gebeliğimde alalım istersen bu bebeği altınların içine koyalım düşecekse yine düşücek demişti gerçekten öyleydi hareket bile etmedim diyebilirim ona rağmen yine düşmüştü hersey nasip 🙏