Hasretcolak Kızlar merhaba kızım için emzik önerisi alabilir miyim? (Philips Avent Ultra Air Gece Emziği 0-6 Ay Kız SCF376/12 ) düşünüyorum kullanan var mı ?
Bguzeel Hasretcolak evet kullanıyorum. Ama yenidoğan kullanacaksanız ultra soft öneririm ilk etapta. Şu emzik kenar kısımları daha yumuşak oldugundan rahatsız etmez daha hafif olur😊
ipekmom_ Hasretcolak eveet ben kullanıyorum aynısından memnunum, ilk damaklı almıştı kızım daha sonra ultra air aldım kızım hemen tuttu farklı emzik olmasına rağmen
Hasretcolak Farklarını tam anlamadığım içim sipariş verdim inşallah sorun yaşamam.Teşekkür ediyorum.Hemen verdiniz mi emziği?