Kızlar merhaba 8.ayima yeni girdim daha önceden de burnum tikanirdi ,2 aydır falan burun spreyi kullanıyorum sağlık ocağında yazdırıyor eşim ,,işte bugün sağlık ocağına yazdırmaya bende gittim ,hekimim kullanma sen zararlı dedi yazmadı ,doktora danış dedi ,
Anlamadım ne gibi bir zararı var acaba ,bilenler açıklasın lütfen