Nurkarya aşkım ilk doğumumu normal yaptım hiç korkulacak birşey yok 5 saat içerisinde doğum yaptım bol bol yürüyüş yap hurma ye birde Meryem ana otu var doğmun başladığı zaman büyük bir şeyin içene koy 5 tl su şişenin baş kısmını kesip koyabilirsin sonra duası int bakabilirsin sen yada annen Dalan okusun suya üflesin sonra o sudan iç zaten o ot açılmaya başlıyor açıldıkça doğumu kolaylaştırdığına rahmininde açıldığına inanılıyor ben inanarak yaptım okudum içtim kolaysa doğumum oldu doğumdan çıktıktan sonra onu sudan çıkarıp bir poşete koyduk ve zamanla açılan ot kapanıyor tekrardan eski haline dönüyor ve rahmininde bu şekilde hızla toplanıldığını söylemişlerdi 2,5 senedir hala dolabımda duruyor 2inci gebeliğim yine aynısını yapacağım hiç korkma allahım bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 ❤️