Merhaba kızlar aranızda aynı sorunu yaşayan varmı acaba sıze sormak ıstedım bugün 10 haftalık olduk normalde hamılelıgın son donemlerınde olması lazım ama çok küçük olmamıza rağmen çok fena burun tıkanıklıgı yasıyorum ve zor nefes alıyorum buda kalbımı yoruyo galıba afedersınız sütyen bıle boğuyomus gıbı oluyo gunduzlerı normalız aksamları çoğunluk oluyo bısey okurken yada anlatırken bıle nefes nefese kalıyorum normal mı tecrübeli annelerımız yada yasayanınız varmı cevaplarınızı bekliyorum endişeliyim 😥