-meso- 32.haftaya girdik ama benim ilk üç aydaki mide bulantılarım ve kusmalarım geri döndü böyle olan varmı aramızda
Aysenurcineli -meso- bende var 32 hafta ile tekrar başladı zaten bu haftaya kadar ara vermemişti bulantılar azalmıştı simdi arttı hem yanma hem bulantı var dayanamayıp kusuyorum da su içsem midem yanıyor rennie kullanıyorum geçirmiyor
aysenur30a -meso- 30. Ayda başladı benimde tekrar hele şu son 1-2 haftadır daha kötüyüm 38. Haftam şuan
-meso- Aysenurcineli bende en başından beri var gebelik reflüsü renni duo şurup yada gaviscon veriyor doktorum en yakın dostum oldular 🤦♀️
-meso- aysenur30a ay hadi senin doğum yakın tez vakitte kucağına alırsın inşallah bebeğini geçer sıkıntıların