Depend unutma. Çokkk lazım. Ben 9lu paket almıştım 7sini kullandım. Sana tavsiyem gecelik giy. Ben pijama takımı giymiştim pişman oldum, dependi giyerken o ağrıyla pijama zor oldu. Geceliği başından geçir oldu bitti. Sezeryan ken bacaklarını havaya kaldıramıyorsun. Bebeğin içinde yenidoğan tulumlar iç zıbınlar çok getir. Çünkü kusuyor pisletiyor inan benim zor yetmişti evden tekrar getirtmiştim. Bezde bolca al