Elaylama Merhaba hanımlar asla ama asla gözümü açamıyorum. O kadar çok uyuyorun ki anlatamam. Allahtan izne ayrılmışım yoksa işyerinde yerlerde sürünürmüşüm. Böyle olan var mı? Ben zaten hamileliğimin başında da böyle çok uyumuştum. Yeniden başladı durduğum yerde içim hop geçiyor.
Caglaaa Elaylama bende öyle gündüz sürekli uyku halindeyim evde olunca gece yatana kadar 2 kere falan kestiriyorum artık misafire yada bir cafeye gittiğimde bile gözlerimi kapatıyorum ister istemez ama geceleri çok zor uyuyorum 😂
Elaylama Pelus 33'e vardım nerdeyse kaçmasını istemem ama gündüz bu kadar uyuyunca da kendimi hasta gibi hissediyorum.
worin bende 32. haftamdayım yatağa yatıyorum gözüm kapanmıyor nedense😬 insandan insana bünyeden bünyeye değişiyot demek:)
Findix Bende 32 haftayım gerçekten zorlanmaya başladım sabah uyanıyorum sonra bütün gün akşama kadar tv karşısında yatıyorum işler desen beni bekliyor kolum kalkmıyor. Bundan önce çok aktiftim bütün temizlik yapardım bi anda bişey oldu 2 adım atsam yoruluyorum nefes nefese kalıyorum ve bu durumdan çok rahatsizim daha bebişin kıyafetleri yıkanıp utulenecek hastane çantası hazırlanacak sonrada doğum temizliği baslamam lazım artık ama kendimde güç bulamıyorum 😔
Elaylama Findix sen bize gel benimkileri yapalım sonra ben size geleyim seninkileri yapalım. Yoksa biz uyanamayız 😣