Merhabalar ilk gebeliğim ve doğuma az kaldı. Ailemden de eşimin ailesinden de farklı şehirlerde yaşıyoruz. Ben doğurana kadar kimse gelsin istemiyorum çünkü annem olabildiğince normal doğum destekçisi kaynanam ise tam tersi asla normal doğum yapma makata kadar yırtılırsın oturamazsın aklını kullan deyip korkutuyor beni. Sizce doğuma eşimle gitsem çok problem yaşar mıyım, tecrübelerinize talibim 🙏