Her doktor ve merkez değil. Çoğunlukla 35 yaş altı tek koyuyorlar ama çift koyan merkezlerde var resmiyete tek koymuş gibi gösteren. Ben 25 yaşında falan tedaviye başlamıştım ilk 3 denememde çift kondu 4.denememde tek kondu şuanda 36 haftalık gebeyim