Gmz1991 Kızlar sezeryan kesiniz tam olarak nerde? Ilk kez sezeryan oldum az üstten göbeğe yakın yapilacak sanıyodum ama alt bölgeme çok yakın sizin de öyle mi
Ceviz6550 Evet benimde öyle genelde de öyle oluyor hatta iki kere sezaryen oldum ikisi üst üste hemen
Ceviz6550 Kader5138 aynı yerden kesmediler bence aynı yerden kesilmesi tehlikeli çünkü iç kısımda kaç tane dikiş var hemen 2 cm kadar üstunde tekrar bı kesiğim daha var bu sezaryan ile 3 olucak tabi 🙈
Bircicekanne Gmz1991 simfibis pubis denen kıllı bölgenin bitimindeki doğal çizgiye yakın bölgeden kesi yapılıyor ki doğal görünsün tam karında rahim o bölgede bulunuyor zaten küçük bir kesi oluyor