Sngulbck benim de bebeğimin öyleydi. Devlette kan testi için gittiğimde erken doğuma kadar gidilmesi gerektiğini söyleyecek kadar evhamlandırdı beni. Sonra kendi doktorum ve hastanenin perinatoloji doktoru epey dikkatli inceledi. Sonrasında hiçbir problem olmadığını minyon olabilir dedi benim gibi. Hiç sıkıntıya düşmeyin lütfen stres yapmayın benim yaptığım gibi. Doktorun açıklaması bebek o kadar net matematikle büyümez sizin yaşınızda bir çok hanımla çok farklı fiziksel özelllklere sahip olmanız gibi bebeklerde farklı birbirinden diye. Büyüme varsa sorun yok olduğu yerde kalıyorsa o zmn dikkat ederiz dedi.