Cansel76 38+2 çıkıyor ultrasonda ama son adetime göre 37 yim bugün kontrolde sordum suyum çok azalmış beye göre takip edicez dedim doktorda suyum azaldığı için suyuna göre ilerliyoruz dedi yani bir iki hafta ileri ya da geri son haftalarda fark etmiyor sanırım