Betsnkizi merhaba ben orkun beyde yaptim perinatoloji uzmani kendisi asistani burak bey var oda cok iyi cok ilgili istesiginiz sorulari sorabiliyorsunuz sizinle cok iyi ilgileniyorlar ben amelyat sirasinda spinalde uyusmadim genel anestezi aldim cok bisey hatirlamiyorum ama amelyata kendi girdi konustuk hatta sakalasti falan sonrasinda cikincada surekli kontrol icin geliyorlar orkun bey bir kere geldi bir sorun olup olmadigini sordu daha sonrasinda kontrole gidince gene kendi kontrol etti dikislerime falan bakti gayet ilgiliydi