Hanımlar bugün 38. Hafta oldum doktorum 35. Haftadan beri yatırma derdinde her seferinde kaçtım. İlk oğlumda da 5 cm açıklıkla 38+4 e kadar bekledim sancılar kasılmalarda cabası neyse. Bugün doğuma alalım dedi hayır dedim iyi hissediyorum sancıda öyle çok yoktu zaten. Rahim ağzı uzunluğuna alttan baktı ama baktığında beri vajinamda iğne batması var 🙄 yaşayan var mı neden böyle oldu.