Ecemsiayrn Arkadaşlar merhaba ben 35gün önce tetonoz aşısı oldum. 2.doz için haber bekliyorum sağlık ocağından ama hala çağırmadılar siz ne zaman oldunuz 2.dozu? 26+0 haftalığız
Ummuhan-ckr Ecemsiayrn 9 ekimde ilk doz oldum 9 kasımda ikinci dozum için gün verdi bugün yine konuştuk ebeyle ili doz arası 28 gün geçmesi gerekiyormuş. Bence ebenizi arayın sorun iyi akşamlar
Ayseumut Ecemsiayrn ıkınci gebelıgınız ıse ılkınde olduysanız eger tek doz yeterli goruyorlar ıkıncıyı yapmıyorlar
Derinnmom Ecemsiayrn ben 1 ay önce ilk dozu yaptım, yaptırdığım günde tarih verdi 1 ay sonra gel dedi ve yarın 2.doz için gidicem canım. Sende hemen yaptır bu arada 24+1 haftalığım
gofret27 Ecemsiayrn ikinci doz için aramıyorlar siz takip edeceksiniz. İkinciyi bugün oldum. Arası bir ay
Kitapkolik660_ Ecemsiayrn ilkini yaptirdigin zaman bi kart veriyor üstüne de tarihi yazıyor sana vermediler mi
Derinnmom Ecemsiayrn bence sorun olmaz canım olsaydı illa gel derdi, ben bugün oldum 2.doz çok acıdı ya
Birminikannesi1 Ecemsiayrn 1 ay sonraya veriyorlar 10 Ekim’de 1 aşıyı olmuştum 9 Kasım da gel diyip bir takip kartı verdiler