Nermin27 Burcu27 ben defalife yaptırdım 20 tl verdim . Kan tahlili veriyorsun 10 gün sonra sonucu alıyorsun. Dr bakıyor.
Elifzkan-Ball Burcu27 canım kan veriyosun bi 10 gün sonra çıkıo ben istabuldayım biliyosun ben 130a yaptırdım yanlıs hatırlamıyosam
Klic Bence canm testlerini devlette yaptir sonucunu al özele git göster yine istiyorsan çünkü medical de bütün hastanelerden pahali hem testlerden hem de muayene ücreti olarak
Burcu27 Klic doktorum medicalde ama devlete gidersem yaptirirsam Allah korusun yanlış bisi olursa sorumluluk almaz doktor bence
Merve123a Ben devlete gittim gü. Vermiyolar voşyna gitme cnm eğitim araştirmaya gittim buhun dolu gün vereöeö özele git dedi
Klic Burcu27 benim doktorumda medical de bana devlette yaptir getir ben bakarım dedi buraya o kadar para vermene gerek yok dedi