annelik_4 şimdi ben hiç birini yaptırmadım. Allah ne verdiyse doguracagim sende doğur diyenler dolusacak buraya. Doktorunuzun gerek gördüğü tüm testleri yaptırmanız gerekiyor. Doktorlar bebeginizi almak için değil hazır bulunmanız için yapıyor bu testleri. Allah göstermesin anne karnında tedavisi mümkün hastalıklar var. Yada doğum esnasında hazır bulunması gereken ekipmanlar olabilir. En önemlisi 9 ay boyunca hem kendinizi hem psikolojinizi hem evinizi bebeğinizin esyalarini hastalığa uygun hazirlamaniz gerekiyor olabilir. 9 ay boyunca boş boş beklemektense hastalığı araştırıp bebeğinize nasıl iyi gelebileceğiniz konusunda kendinizi geliştirebilirsiniz. Tüm bunlar olumsuz yonler tabiyiki Allah’ım inşallah sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize. İlk gebeligimde tüm testleri yaptırdım. Şekerim olmamasina rağmen gebelik şekerim çıktı ve bebeğim için diyet yaptım sağlıkla dünyaya geldi çok şükür. Şeker yüklemesi yaptirmasaydim kalıcı hasarlarla dünyaya gelme ihtimali çok yuksekti. Şuan ikinci gebeligimde doktorum ikili üçlü dörtlü testler yerine direk fetal dna yapalım %99 sonuç yanılma payı yok ve diğer testleri yaptirmana gerek yok dedi. Ayrıca daha fazla kromozomsal hastalığı tariyordu. Hemen yaptırdım ve diğer testlere gerek kalmadı. Sadece detaylı ultrasona girdim. Çünkü detaylı ultrason ve fetal DNA farklı şeyleri tarıyor. Bence kafanızı hiç bulandirmayin doktorunuzu dinleyin