busravrc kızlar merhaba reglime dört gün var ama gebelik belirtileri yasıyorum sizce test yapsam çıkar mı yine negatif sonuç almaktan çekiniyorum sizler en erken ne zaman öğrendiniz?
11-02- busravrc yani bence erken en azından adetini 2 gün geçmesini bekle derim ben adetimi 2 gün geçince yaptıktan sonra net sonuç aldm
arzu1mehmedova busravrc testlerde geç çıkıyormuş bekle biraz daha regl tarihin gecsin 2 3 gün öyle yap normalde 2,3 haftalıkken teste doğru çıkıyormuş bendede öyleydi regl tarihinden 10 gün önce yaptım negatif regl tarihinden 3 gün sonra. Pozitif çıkmıştı
Defnesmom_ busravrc Ben reglime 4 gün varken erken gebelik testiyle koyu çıkan çift çizgiyle öğrendim. Ama geç döllenme olduysa çıkmayadabilir benim beta değerimde regli öncem olmasına rapmen yüksek çıkmıştı. Varsa çıkarabilir erken gebelik testiyle
busravrc yaklasık bir senedir deniyorum ama cok zayıf ve vitaminsizim bu ay folik asit desteğiyle denedim geçen ay adet bitiminden beri kullanıyorum ve bir çok belirtiyi yaşıyorum belkide psikolojiktir yada regl olcam diyedir ama beklemek çok zor🥲
Zseda Zulbiye ben 5 gün kala yaptım cikmadi. 5 gün sonra gecikme oldu tekrar yaptim çıktı. Geç döllenme olursa cikmayabiliyormus
elvangnc Benim bugun adet gunum dun kan verdim 3,55 cikti ama bugun henuz olmadm yukselirmi boyle oluo yukselen varmi
Ozlm_24 Bende de şu an belirtiler var reglme 7 gün var onu bekliyorum test yapmak için aşırı kasıklarımda agrı gögüzlerde şişkinlik ve agrı var çok sıklıkla lagboya gitmeye başladm bel agrısı vs ama hayırlısı tabiki 😊 Sizde belirtiler neydi peki
busravrc Kardelennn21 Kardelennn21 kaset test yaptım çıkmadı bekleyeceğim dört gün bakalım belkide psikolojik :(
Kardelennn21 Ozlm_24 ya aslında çabuk hamile kalabilen bi yapım var o yüzden bi belirtim yoktu Merakımdan testi yaptım
Kardelennn21 busravrc daha erken kaset testte çıkmayabilir Ya erken gebelik testi yapın Ya da dediğiniz gibi bekleyin
Zulbiye Zseda doğru olabilir ben iki cocugumuda 5 gün önce öğrendim benle aynı olan arkdasim 1 gün gecikmeyle ogrendi haklisiniz