Merhaba kizlar,yarin 2ci sezeryan olucam,çok korkuyorum.ameliyat umrumda değil, ameliyat esnasinda midem çok bulanmişdi canim çıkıcak gibi hissediyordum resmen,ondan çok korkuyorum yine. Kesilmeleri ağrilari da hissetmişdim. Acaba 2ci ameliyat farkli ola bilirmi? Mide bulantisi neden oluyor bilen varmi? Yoksa 2ci sezeryan daha mi ağrili ?