gncglozclk benim oğlanda öyle ya sakin mi olacak bilmiyorum. Hareket fakan net ama uyanınca genelde uyurken hiç ellemez hatta eşim anası gibi buda uykucu diyor 😂 ben hamile oldugumdan beri sürekli uyuyorum ilk 3 ay halsizlik, ikinci 3 ay keyif, sanirim son 3 ay sonra uyuyamam diye 😂😂