Onukkssevde12 Kızlar 27 haftalığım sabahtan beri reglı sancısına benzer sancılar cekıyorum belim ve sağ bacağıma da yayılıyor doktoruma yazdım cevap vermesını bekliyorum sızce doğum sancısı mı
Livanur22 Onukkssevde12 yani öyle başlıyor evet ama daha çok erken doktorunuzdan haber bekleyin eğer çok ağrınız varsa hastaneye gitmenizi öneririm
11-02- Onukkssevde12 yani bilmiyorum ki bende 26 haftalığım ara ara bende de oluyor ama uzanınca geçiyor ve çok şiddetli olmuyor doğum sancısı dinlenince ve ılık duş alınca geçmez diyorlar bi ılık duş al uzan bakalım
Onukkssevde12 11-02- ılık duş aldım sabah suan da da dınlemıyoru uzanıyorum ama sürekli olmasa da devam ediyor
Onukkssevde12 11-02- doktorum ıdrar tahlılı ıstedı gerılemeler olabılır yazmış haftamız yakın senın de başına gelirse bılgın olsun canım