Seldahilal hastaneye sabah giriş yapacaksınız 1-2 litre su içeceksiniz çok tutmanıza gerek yok sıkışınca alıyorlar işlemin yapılacağı yere (ben hastanede oldum ameliyathanede yaptılar) girip çıkana kadar 5-10 dakika dursanız yetiyor ki inanın ben sistit olmuştum çok ağrıyor o zaman tutunca biliyorsunuz ultrasonla karından bakan hemşire dayanamıyorsan şimdi bırakabilirsin sorun etmeyiz demişti ben çatalda yatarken 😀 gülmüştüm baya odaya kadar zor dayanmıştım hemen ördek getirdiler sağılsınlar ki heyecandan insan tutuyor bir şekilde 😀😂