Mrl-1gvn sarikiz1 Ayy hayırlı olsun bebisiniz inşallah sağlıcakla kucağınıza almak nasıl etsin rabbim 🤲
ilayda_2309 sarikiz1 ayyyy Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin canım benim darısı bana bende bugün yapacağım testtt😁🥰🥰🌼
sarikiz1 Sevinc-Berna87 yok biz beklemek istedik 4 yaştan sonra korunmadık Rabbim nasip etti çok şükür