Sevgi3 Aranızda veya yakınlarınızda plesantada yaşlanma sorunu yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alam arkadaşlar var mı
Tatar59 Sevgi3 kaç haftaliksiniz? Geç haftalarda ortaya çıktıysa hiçbir sorun olmaz merak etmeyin hiç. Benim 32 haftalıkken falan başlamıştı ama hiçbir sıkıntı olmadı. 3170 Gr 39+0 haftalıkken doğdu. Sadece kilo alımında vs sorun olabilir geç haftalarda
qansu Tatar59 Sevgi3 benim ilk hamileligimde vardı sizin yine geç olmuş benim baya erken olmuştu kilo hariç bi sorun olmamıştı bendede şuan 8 yaşında şükür şimdi yine hamileyim yine başlamış plasenta yaşlanması çok yeni ama dedi doktor 31+6 dayız kiloyu muhtemelen az alıcak yine
Sevgi3 37 haftalığız , evet bir hafta önce ortaya çıktı doktorda 38 hafta olsun tamamlasın öyle alalım diyor korkuyorum bir sorun olur mu diye
Tatar59 Sevgi3 korkacak hiç bişey yok. Alinmasona da gerek yok. Ne zaman isterse gelsin bebiş. Doktorunuz daha iyi bilir tabi