Umutku evet var içten içe bir stres yapıyorum demek ki ne kadar kendimi rahatlatmaya çalışsamda olmuyor her gittiğimde de yüksek çıkacak korkusu oluyordu ama şimdi 24 saatlik tansiyon holterden sonra olmaz herhalde artık çünkü kardiyoloji uzmanı senin tansiyonun falan yok niye buraya gönderdiler ki dedi